2023./2024.m.g.laikā Signita Gabrāne ģimnāzijas pedagogiem organizēja vairākus seminārus par izmaiņām mācību sasniegumu vērtēšanas kārtībā valstī, organizēja “Mācību sasniegumu vērtēšanas kārtības” grozījumu izstrādi, iesaistot pedagogus.
Tandēmā ar kolēģiem Signita izstrādāja saturu un vadīja meistarklases par vērtēšanu skolēnu izaugsmei Latgales plānošanas reģiona izglītības iestāžu dažādu mācību jomu pedagogiem: kopā ar Ritu Murāni-Rutku – angļu valodas skolotājiem, ar Ingrīdu Kondratjevu – latviešu valodas skolotājiem, ar Anitu Zarāni – mūzikas skolotājiem, ar Valēriju Dudeniču – ģeogrāfijas skolotājiem. Meistarklasēs pedagogi īpašu uzmanību veltīja praktiskai SOLO taksonomijas pamatprincipu iekļaušanai VPD un ikdienas pārbaudes darbos, mācoties izveidot objektīvus pārbaudes darbus, kas atbilst sasniedzamajiem rezultātiem. Komentāros meistaklašu dalībnieki rakstīja: “Paldies par strukturētu nodarbības gaitu, materiāliem, reāliem piemēriem no ikdienas darba un pieredzi.”
Signita ir izstrādājusi profesionālās pilnveides programmas par mācību sasniegumu vērtēšanu izglītojamo izaugsmei gan izglītības iestāžu direktoru vietniekiem, gan pedagogiem un šogad ir novadījusi 8h kursus Sūnu pamatskolas, Varakļānu vidusskolas un Daugavpils izglītības iestāžu pedagogiem.
Īpašu uzmanību Signita veltīja vienotas skolas pieejas ieviešanai sadarbībā ar Biķernieku pamatskolas pedagogiem British Council pārstāvniecības Latvijā un Izglītības un zinātnes ministrijas īstenotajā pilotprojektā “Izglītības iestāžu partnerības kā atbalsts pārejai mācībām latviešu valodā”. Lai veicinātu efektīvāku pāreju uz mācībām latviešu valodā, būtisks ir skolēniem un skolotājiem sniegtais atbalsts, tāpēc Signita kolēģiem vadīja semināru par formatīvās vērtēšanas pamatprincipiem izglītojamo izaugsmei, tostarp snieguma līmeņa aprakstu objektīvai veidošanai. Sociālo