Ģimnāzijas skolotājiem Juris vadīja praktisku semināru par tematisko plānu veidošanu vietnē mape.gov.lv. Pēc atgriešanās no kursiem Erasmus+ projekta ietvaros Juris sagatavoja darbsemināru par MI rīku produktīvu izmantošanu mācību procesā.
Jura kabinentā arī starpbrīžos labprāt uzturas ģimnāzisti, jo skolotājs ieinteresē lasīt grāmatas svešvalodā, pārrunāt dažādus tematus un aktualitātes. Jura ideja ir organizēt lasītāju klubiņu: skolēni un skolotāji pēc stundām tikās pie Tējas namiņa un diskutēja par kopīgi lasītu tekstu. Juris parūpējas arī par mājīgu atmosfēru.
Emocionālās labbūtības radīšanai Juris organizēja Helovīna starpbrīžus, aicinot skolēnus vizuāli izpausties un iejusties fantāziju tēlos, iepazīt savas sajūtas tumsā ar tausti un dzirdi.
Lielākais gandarījums Jurim ir par sadarbību ar savu pirmo audzināmo klasi: tandēmā ar kolēģi Aigu Hudobčenoku Juris apguva klases audzinātāja pienākumus, tostarp organizējot arī trīspusējās sarunas, par kurām pozitīvas atsauksmes bija visām iesaistītajām pusēm. Aiga Hudobčenoka saka: “Es varēju paļauties uz Juri audzināšanas darbā, gan organizējot trīspusējās sarunas ar skolēniem un vecākiem, gan sniedzot atbalstu atsevišķiem jauniešiem, stiprinot viņu iekšējo pārliecību par sevi un savu vietu klases kolektīvā.”
Skolniece Ariadne Gabrāne: “Man ļoti patika spiediens no skolotāja puses runāt angliski. Piemēram, klases biedrs nezina, ko nozīmē vārds. Tā vietā, lai to iztulkotu, skolotājs aicināja citus skolēnus to izskaidrot angliski. Tas palīdzēja pašiem pārbaudīt savas zināšanas un deva iespēju attīstīt savas skaidrošanas prasmes :)”
Skolēna mamma Gunta Lazdovska atzīst: “Manuprāt, Juris spēj motivēt jauniešus uzdoto paveikt labāk. Spēj aizraut, iedvesmot un iedrošināt skolēnus. Pamana jauniešus stiprās puses.”
Apsveicam un lepojamies!