Mācīties sev, nevis atzīmēm

Mācīties sev, nevis atzīmēm. Kā skolām sokas ar jauno vērtēšanas sistēmu?

"2024./2025. mācību gads nāca ar jaunumiem – pilnveidota skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas sistēma. Vērtēšanas primārais mērķis ir sniegt informāciju, lai varētu uzlabot mācīšanu un mācīšanos, tādēļ nepieciešama abu iesaistīto pušu – skolotāju un skolēnu – ieinteresētība un aktīva, mērķtiecīga darbība.

Pārmaiņu mērķis ir veidot efektīvu skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas sistēmu, tai skaitā nosakot vienotus vērtēšanas pamatprincipus un vērtēšanas pieeju visās izglītības iestādēs un būtiski palielinot formatīvās vērtēšanas lomu ikdienas mācību procesā. Vai jaunā sistēma ļauj sasniegumus novērtēt objektīvāk un kā veicies ar vērtēšanas sistēmas ieviešanu skolās, stāsta Cēsu 1. pamatskolas direktore Antra Avena un Daugavpils Valsts ģimnāzijas direktores vietniece Signita Gabrāne."
 
Interviju lasiet 
 
 
 
-->